Zákaznícka podpora a časté otázky
Najčastejšie kladené otázky
Ako môžem tovar vymeniť alebo vrátiť?
Výmena či vrátenie NENOŠENÉHO tovaru je možná do 30 dní od dátumu doručenia objednávky.
Tovar je možné vrátiť či vymeniť aj na našich kamenných predajniach a to konkrétne na predajniach v Plzni a Českých Budějoviciach.
Výmena či vrátenie v iných predajniach či e-shopoch Pandora možno nie je av tom prípade musíte voliť výmenu či vrátenie zaslaním na adresu: Milagro, Radobyčická 678/6, 301 00, Plzeň.
milagro.sk/api/stages/files?file=/file/edee/formulare/formular-k-odstoupeni-od-smlouvy.pdf
Ako môžem vrátiť tovar zadarmo?
- Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík
- Vyberte si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na https://www.packeta.sk/pobocky
- Na prepážke poviete kód: 98085659
- Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí, kde si môžete sledovať pohyb balíka
- Nič neplatíte
Aké sú možnosti doručenia a koľko stojí doprava?
Máte možnosť si zvoliť dopravu cez Zásielkovňu, Českú poštu - cenné písanie a kuriér GLS.
Štandardné doručenie býva 2-3 pracovné dni.
Doprava zadarmo pri nákupe nad 39 €.
Zásielkovňa: 1,90 €
Slovenská pošta: 2,90 €
GLS kuriér: 2,90 €
Platobnou kartou či prevodom: 0 €
Dobierka: 1 €
Platba v predajni: 0 €
Je možnosť osobného odberu na predajniach Pandora?
Áno, osobný odber je možný na našich predajne v Plzni, v ulici Bedřicha Smetany 5. Prípadne si dostupnosť produktu môžete overiť telefonicky alebo emailom na konkrétnej predajni a tovar si rezervovať.
Odkaz na predajne: https://milagro.sk/predajne-kontakty
Ako môžem tovar reklamovať?
Na našom webe si vyplňte reklamačný protokol a tovar zašlite podľa postupu. Na tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov.
https://edee.milagro.cz/file/edee/formulare/sk-reklamace.pdf
Prečo mi ide od vás viac balíčkov z jednej objednávky?
Vo vašej objednávke došlo k expedícii z viacerých skladov ( niektorý z produktov nebol skladom na centrálnom sklade a posielame ho z jednej z našich predajní ). Snažíme sa, aby zákazník mal svoj tovar včas a preto sme zvolili túto možnosť, aby doručenie vašej zásielky prebehlo čo najrýchlejšie. Poštovné aj pri rozdelení balíčkov zostáva rovnaké.
Prečo mi nemožno vybrať pri dokončení objednávky iný dopravca ako GLS a nemožno zaplatiť na dobierku?
Ako môžem tovar vymeniť alebo vrátiť?
Výmena či vrátenie NENOŠENÉHO tovaru je možná do 30 dní od dátumu doručenia objednávky.
Tovar je možné vrátiť či vymeniť aj na našich kamenných predajniach a to konkrétne na predajniach v Plzni a Českých Budějoviciach.
Výmena či vrátenie v iných predajniach či e-shopoch Pandora možno nie je av tom prípade musíte voliť výmenu či vrátenie zaslaním na adresu: Milagro, Radobyčická 678/6, 301 00, Plzeň.
milagro.sk/api/stages/files?file=/file/edee/formulare/formular-k-odstoupeni-od-smlouvy.pdf
Ako môžem vrátiť tovar zadarmo?
- Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík
- Vyberte si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na https://www.packeta.sk/pobocky
- Na prepážke poviete kód: 98085659
- Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí, kde si môžete sledovať pohyb balíka
- Nič neplatíte
Aké sú možnosti doručenia a koľko stojí doprava?
Máte možnosť si zvoliť dopravu cez Zásielkovňu, Českú poštu - cenné písanie a kuriér GLS.
Štandardné doručenie býva 2-3 pracovné dni.
Doprava zadarmo pri nákupe nad 39 €.
Zásielkovňa: 1,90 €
Slovenská pošta: 2,90 €
GLS kuriér: 2,90 €
Platobnou kartou či prevodom: 0 €
Dobierka: 1 €
Platba v predajni: 0 €
Je možnosť osobného odberu na predajniach Pandora?
Áno, osobný odber je možný na našich predajne v Plzni, v ulici Bedřicha Smetany 5. Prípadne si dostupnosť produktu môžete overiť telefonicky alebo emailom na konkrétnej predajni a tovar si rezervovať.
Odkaz na predajne: https://milagro.sk/predajne-kontakty
Ako môžem tovar reklamovať?
Na našom webe si vyplňte reklamačný protokol a tovar zašlite podľa postupu. Na tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov.
https://edee.milagro.cz/file/edee/formulare/sk-reklamace.pdf
Ako mi príde tovar zabalený?
Pri dokončovaní objednávky si sami zvolíte spôsob balenia. Na výber máte zadarmo balenie krabičky s taškou Pandora ( mám to ako darček ), alebo prípadne zabalené len do krabičky bez tašky ( nemám to ako darček ).
Certifikát pravosti je súčasťou každého balenia.
Prípadne ponúkame možnosť špeciálneho darčekového balenia za 4 € , ktoré si sami vložíte do košíka.
Ako poznám pravosť šperkov?
Sme zaregistrovaní na puncovom úrade pre kontrolné nákupy. Za pôvod nášho tovaru ručíme.
milagro.sk/certifikacia-a-overenie-pravosti
Ako určím veľkosť prsteňa alebo náramku?
Na odkaze nižšie nájdete detailné informácie.
milagro.sk/ako-urcit-velkost/prsten
Ako môžem sledovať pohyb svojej zásielky?
Až bude zásielka vybavená a pripravená pre dopravcov, príde Vám email so sledovacím číslom zásielky.
Ďalej Vás bude kontaktovať daný dopravca emailom popr. sms ohľadom doručenia.
Preto prosíme o starostlivé prekontrolovanie emailovej adresy a tel. čísla, až bude objednávka odoslaná, tak už údaje bohužiaľ zmeniť nepôjdu.
Ďakujeme za pochopenie.
Prečo mi bola objednávka stornovaná?
Objednávky ktoré majú zvolenú platbu bankovým prevodom, je nutné uhradiť najneskôr do 7 dní od objednania. V prípade nepripísania platby na účet, bude objednávka stornovaná.
Pri voľbe úhrady bankovým prevodom si starostlivo kontrolujte správnosť údajov, prijaté platby bez VS budú vrátené späť na účet.
Môžem si u vás nechať šperky Pandora opraviť?
Čo mám robiť, keď mi príde poškodená zásielka?
V prípade viditeľného poškodenia vonkajšieho obalu prosíme nepreberajte zásielku a bezodkladne nás kontujte na našom emaile sluzebnicek@milagro.cz.
Za ako dlho po vrátení tovaru mi budú pripísané peniaze na bankový účet?
Platba bude vrátená do 14 dní od dátumu doručenia zásielky. O jeho prijatí vás budeme kontaktovať e-mailom.
Neprišiel mi potvrdzovací email, čo s tým?
Potvrdzovací email zasielame obratom po dokončení objednávky. Pokiaľ email neprišiel, skontrolujte si v emailovej schránke sekciu SPAM av prípade, že ani do tejto sekcie sa email nedostal, objednávka nebola riadne dokončená a je potrebné ju vytvoriť znova.
Pokiaľ takáto objednávka bola hradená a neprišiel potvrdzovací email, prosíme kontaktujte nás na email: sluzebnicek@milagro.cz.
Kamenné predajne
Máme 3 kamenné predajne Pandora v ČR
Doprava zadarmo
Dopravu zadarmo získate pri nákupe nad 39 €
Autorizovaný predajca
Sme autorizovaný e-shop značky Pandora
Výmena & Vrátenie
Výmenu alebo vrátenie máte zadarmo do 30 dní
Pravosť & Pôvod
Ručíme za pravosť a pôvod našich šperkov